مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بموقع بخندید تا روان سالمی داشته باشیـد

به زور خندیدن برایتان بد تمام می شود

خیلی از کلاس های مثبت اندیشی یک قانون ساده و آسان را تبلیغ می کنند: در هـر شرایطی سعی کنید لبخند بر لب داشته باشید، حتی اگر ناراحت هستید. اما تازه ترین مطالعات شما را به شدت از این کار برحذر می دارند. این تحقیقات نشان داده اند که به زور خندیدن باعث ایجاد خوشحالی نمی شود که هیچ بلکه برعکس این ماجرا اتفاق می افتد ، یعنی ناراحت تر هم می شوید.

خنده واکش طبیعی موقع خوشحالی است نه ناراحتی. وقتی افراد ناراحت سعی می کنند بخندند بعد از مدتی خندیدن برایشان نارحت کننده می شود؛ یعنی خندیدن و داشتن احساس ناخوشایند به نوعی برایشان همسان سازی می شود. محققان توصیه و سفارش می کنند احساسات تان را همان طور که هستند بروز دهید.

سعی کنید خودتان دلایل واقعی خندیدن را ایجاد برای خود کنید. هر روز دنبال یک اتفاق کوچک اما شاد باشید و سعی کنید این اتفاق را جایی ثبت کنید. لازم نیست حتما حقوق عقب افتاده تان را واریز شده باشد یا در قرعه کشی بانک برنده شده باشید. گاهی وقت ها دیدن بازی بچه ها هم می تواند اتفاق خوبی باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی