مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

کوتاه بودن قد مرد نسبت به زن


پرشین طب – رازهای موفقیت | به گزارش پرشین طب؛ در این نوشته می خواهیم به موضوع کوتاه بودن قد مرد نسبت به زن در ازدواج بپردازیم ، موضوعی که می تواند برای خیلی از افراد مهم باشد. در این نوشته قصد داریم تا در مورد کوتاه بودن قد مرد نسبت به زن در ازدواج صحبت کنیم ، در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم تا انتهای نوشته با پرشین طب همراه باشید.

کوتاه بودن قد مرد نسبت به زن در ازدواج

۲۵ساله‌ام و ۲ بار در دوران عقدکردگی جدا شده‌ام، در حال حاضر به مدت دو سال است با مرد۳۹ ساله‌ای آشنا هستم که بسیار علاقه‌مند به من است و همه کاری برایم می‌کند، حتی به خاطر وضعیت مالی نامساعدی که دارم حاضر است تمام جهیزیه‌ام را تهیه کند، اما با این حال، مشکل اصلی من با ایشان تفاوت سنی و قامت کوتاه اوست، حدود ۵/۶ سانت از من کوتاهتر است؛ به نظر شما پیشنهاد ازدواج‌شان را بپذیرم؟

بخوانید

  • ۹۶/۰۲/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی