مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

خانواده شوهرم

پرشین طب – رازهای موفقیت | به گزارش پرشین طب؛ می خواهیم در این نوشته در مورد موضوع خانواده شوهرم دوستم ندارند ، چه کنم؟ صحبت کنیم. برخی خانواده ها بی محلی های زیادی در زندگی زوجین می کنند و عروس را مورد اذیت قرار می دهند ، موضوعی که مهم است نحوه برخورد عروس با این مسئله می باشد. در صورت تمایل با موضوع خانواده شوهرم دوستم ندارند ، چه کنم؟ همراه ما باشید.

خانواده شوهرم دوستم ندارند ، چه کنم؟

زنی هستم ۴۵ ساله. خانواده شوهرم دائم به او زنگ می زنند و پیامک می دهند که کارهایشان را انجام بدهد. دوست ندارند با هم به آنجا برویم و او را تنها دعوت می کنند. بدبین هستند. وقتی به شوهرم گله می کنم از آن ها حمایت می کند. در صورتی که می داند بی احترامی می کنند و با حرف هایشان آزارم می دهند. هر وقت می‌خواهیم به میهمانی برویم قبلش اعصاب مان خرد می شود. کمکم کنید، افسرده شدم.

بخوانید

  • ۹۵/۱۲/۲۶
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی