مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

راه رفتن نوزاد

پرشین طب – سلامت کودکان | به گزارش پرشین طب؛ وقتی کودک به یک سنی می ررسد و چهار دست و پا حرکت می کند ، زمان راه رفتن او نیز شروع می شود. اما زمانی که راه رفتن کودک به تاخیر می افتد والدین نگران می شوند. در این نوشته می خواهیم در مورد به تاخیر افتادن راه رفتن نوزاد مطالبی را برای شما ارائه کنیم. در صورت تمایل پرشین طب را با موضوع به تاخیر افتادن راه رفتن نوزاد تا انتها همراهی کنید.

 به تاخیر افتادن راه رفتن نوزاد

چه عواملی باعث می‌شود برخی از کودکان دیر به راه رفتن بیفتند؟

اگر تا به امروز رشد نوزاد شما طبیعی بوده است ممکن است علت تأخیر در به راه افتادن او، این باشد که او را تشویق به این کار نکرده‌اید و یا اینکه فرصت اینکار را برای او فراهم نکرده‌اید. عوامل محیطی و خانوادگی تأثیر زیادی در این زمینه دارند. اگر نگران این هستید که چرا کودک خردسال‌تان چرا هنوز به راه رفتن نیفتاده است بهتر است که ابتدا، آزمایشات پزشکی لازم در این زمینه را به انجام برسانید. آزمایشات عصبی نشان می‌دهند که کودک شما به اندازه کافی به مهارت‌های حرکتی دست یافته است یا نه.

بخوانید

  • ۹۵/۰۹/۲۷
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی