مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

سلامت کامل

پرشین طب – پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ اگه به توصیه های گفته شده در سایت ها و رسانه ها عمل کنیم می توانیم به سلامت کامل روح و جسم دست پیدا کنیم. هر شخصی باید از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی در سلامت کامل قرار داشته باشد. افراد سالم می توانند روابط پر انرژی و بهتری با دوستان و اطرافیان خود داشته باشند. می خواهیم در این نوشته روش رسیدن به سلامت کامل روح و جسم را آموزش دهیم.

به طور کلی، هر کس می خواهد که سلامت باشد. اما بین این خواسته و رسیدن به آن، فاصله ای وجود دارد که برای پر کردن آن باید، کارهای انجام داد که معمولا افراد سالم هر روز انجام می دهند.

ورزش
افراد سالم هر روز ورزش می کنند. تحرک بدنی می تواند یک پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه ای، دویدن و یا حتی انجام حرکات موزون باشد. ورزش، ماهیچه ها را تقویت کرده و سلامت قلب را تضمین می کند؛ در نتیجه، منجر به افزایش انرژی می شود. همچنین، تحرک بدنی ارتباط بین نورون های مغز را سریع تر کرده و اوضاع و احوال روحی را بهبود می بخشد.

بخوانید

  • ۹۵/۰۶/۲۶
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی