مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بیماری لایم

پرشین طب – سلامت | به گزارش پرشین طب؛ کودکان دارای پوست نازک و حساسی می باشند. حشرات موزی به شدت بر روی پوست کودکان مانور می دهند. لایم بیماری ای می باشد که در اثر گزیده شدن توسط یک کنه به کودک منتقل می شود. در این نوشته می خواهیم در مورد بیماری لایم در کودکان صحبت کنیم. در صورت تمایل شما را دعوت می کنیم با موضوع همه چیز در مورد بیماری لایم در کودکان با پرشین طب همراه باشید.

بیماری لایم چیست؟

بیماری لایم، به نام شهر کانکتیکات نامگذاری شده است، زیرا این بیماری برای اولین بار در سال ۱۹۷۵ در آنجا مورد شناسایی قرار گرفته است. این بیماری نوعی عفونت است که در صورت گزیده شدن نوزادتان توسط کنه­ ی حامل باکتری خاصی (باکتری بورلیا) ایجاد می­شود. حتی اگر شما در منطقه ­ای زندگی می­کنید که بیماری لایم در آنجا شایع است، باز هم شانس کودک شما برای ابتلا به بیماری لایم بسیار اندک می­باشد. در واقع، در اکثر نواحی یک کشور، تنها ۱ تا ۲ درصد از کنه­ ها آلوده به باکتری بورلیا هستند و حتی اگر کنه آلوده کودکتان را نیش بزند، او به این بیماری مبتلا نمی­شود، مگر اینکه کنه برای مدت زمان قابل توجهی در پوست وی باقی بماند (۱۲ الی ۴۸ ساعت).

بخوانید

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی