مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

مقابله با حشرات موذی

پرشین طب – اخبار پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ مهمان های ناخانوده ای که به سراغ ما می آیند. حشرات موذی مهمان های ناخوانده ای هستند که در فصل گرما به ویژه تابستان به سراغ منازل ما می آیند. روش های مختلفی برای از بین بردن حشرات موذی وجود دارد. اگر از شر حشرات خسته شده اید ما به شما راه های مقابله با حشرات موذی را می گوییم. در صورت تمایل پرشین طب را با موضوع راه های مقابله با حشرات موذی همراهی کنید.

پشه ها
پشه ها همه جای این کره خاکی پیدا می شوند. این حشرات در آب های راکد، تخم گذاری می کنند. بنابراین در کنار دریاچه، مرداب، تالاب و باتلاق ها، به وفور می توان پشه ها را یافت. این حشرات در فصل های بهار و تابستان فعال هستند. برای رساندن مواد غذایی به تخم های شان، از خون انسان و دیگر حیوانات تغذیه می کنند. البته جنس نر آن، از شهد گل ها نیز تغذیه می کند. وقتی پشه بدن انسان را نیش می زند، بدن به بزاق این حشره واکنش نشان داده و در محل گزش تورم کرده، قرمز و خارش دار می شود.

بخوانید

  • ۹۵/۰۴/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی