مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

در مورد پیلاتس

پرشین طب – ورزش و تناسب اندام | به گزارش پرشین طب؛ اگر از باشگاه رفتن خسته شده اید می تواند یکی از محبوب ترین تمرینات را انجام دهید. پیلاتس مرکز بدن شما را هدف قرار می گیرد. پیلاتس برای سوزاندن کالری و افزایش توده عضلانی بسیار موثر می باشد. باورهای غلطی در مورد این تمرین وجود دارد. در این نوشته قصد داریم تا ۶ اشتباه رایج در مورد پیلاتس را به شما بگوییم. در صورت تمایل تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

۶ باور اشتباه و فراگیر در مورد پیلاتس

باور شماره ۱: پیلاتس مانند یوگا است
خیر، اینطور نیست. درست است که پیلاتس و یوگا، دارای برخی شباهت‌ها هستند، اما حقیقت این است که یوگا و پیلاتس از روش‌های بسیار متفاوتی برای دستیابی به تندرستی و سلامتی استفاده می‌کنند. حرکات آنها بسیار متفاوت هستند، و تکنیک‌های تنفسی آنها هم کاملا با هم فرق دارند. یوگا عمدتا بر تمرین روی حصیر تمرکز دارد، در حالیکه پیلاتس، شما را به حرکت وا می‌دارد و از تجهیزات متنوعی هم استفاده می‌کند. پیلاتس و یوگا، همانقدر به هم شباهت دارند، که آهسته دویدن و دوی ماراتن شبیه هم هستند!

بخوانید

  • ۹۵/۰۴/۳۰
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی