مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

رسیدن به آرزوها

پرشین طب – روانشناسی | به گزارش پرشین طب؛ رسیدن به آرزوها ممکن است. کافی است تکنیک های رسیدن به آرزوها را یاد بگیرید. در این نوشته می خواهیم در مورد تکنیک هایی برای رسیدن به آرزوها را به شما بگوییم. خیلی از افراد تمایل  رسیدن به آرزوها را در خود دارند. رسیدن به آرزوها با برنامه ریزی ممکن می شود. در صورتی که شما هم می خواهیم به آرزوهای خود برسید به شما پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

چشم هایتان را ببندید؛ کمی صبر کنید تا سر و کله اش پیدا شود؛ ذهنتان را از اتفاق های ناخوشایند امروز وکارهای تلنبار شده فردایتان خالی کنید؛ نفس عمیق بکشید و بگذارید سراغتان بیاید. می بینید؟ بدون آن که دنبالش بگردید خودش را به ذهنتان رسانده، رویایی که گهگاه در روزهای آرام زندگیتان سراغ شما می آید، باز هم آمده تا ذهن و تن خسته تان را به دنیایی که دست نیافتنی جلوه می کند ببرد؛ اما صبر کنید! چرا دست نیافتنی؟ رویاهایی که فکر می کنید رسیدن به آن ها نه کار شماست و نه کار فرد دیگری، می توانند به واقعیت زندگیتان تبدیل شوند.

 کافی است بعد از دیدنشان چشم هایتان را باز کنید و با تکنیک هایی که به شما معرفی می کنیم، دنبالشان کنید.

بخوانید

  • ۹۵/۰۳/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی