مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

عوارض تن ماهی

پرشین طب – مواد غذایی | به گزارش پرشین طب؛ شاید تصور کنید که ماهی و تن ماهی از ارزش غذایی برابری برخوردار است. اما اینطور نیست. شما باید از عوارض تن ماهی باخبر باشید. چرا که سلامتی شما در وهله اول از همه چیز مهم تر می باشد. ما سعی کرده ایم در این نوشته در مورد عوارض تن ماهی مطالب مهمی را برای شما عزیزان قرار دهیم. در صورت تمایل به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای موضوع از عوارض تن ماهی بیشتر بدانید پرشین طب را همراهی کنید.

آیا از عوارض و مضرات مصرف تن ماهی اطلاعی دارید این خوراکی پرطرفدار که افراد شاغل  کسانی که از خار ماهی فراری هستند آن را مصرف می کنند می تواند شما را تا مرز مرگ بکشاند. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف ماهی تن به دلیل داشتن مواد سمی برای بدن بسیار زیان‌آور است. طعم دلپذیر، مقادیر بالای پروتئین و اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی تن، آن را به غذایی دلچسب و محبوب بدل کرده است. محققان بر این باورند گوشت ماهی تن دارای مقدار اندکی جیوه است. این ماده سمی می‌تواند عملکرد عادی اعضای داخلی بدن را به کلی بی حس کرده و حتی باعث مرگ انسان شود.

بخوانید

  • ۹۵/۰۳/۲۴
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی