مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

تحقیر همسر

پرشین طب – روانشناسی همسران | به گزارش پرشین طب؛ باید توجه داشته باشیم که در زندگی زناشویی ، احترام متقابل باید وجود داشته باشد. تحقیر همسر شکل ناخوشایندی به زندگی زناشویی می دهد. تحقیر همسر دارای پیامدهایی برای زندگی می باشد که ممکن است منجر به طلاق و جدایی شود. در نتیجه بهتر است به پیامدهای تحقیر همسر توجه داشته باشید. در این نوشته قصد داریم در مورد پیامدهای تحقیر همسر مطالب مهمی را برای شما عزیزان قرار دهیم. با پرشین طب همراه باشید.

وقتی همسر خود را تحقیر می کنید ضربه روحی زیادی به وی وارد می کنید و اگر مدام این رفتار را تکرار کنید ممکن است کارتان به جدایی هم بکشد پس بهتر است این رفتار ناپسند را ترک کنید. وجود تحقیر مداوم در زندگی مشترک، یکی از نشانه‌هایی است که می‌گوید رابطه افراد واقعا در شرایط مطلوبی قرار ندارد. وقتی که زوج‌ها رفتار تحقیرآمیزی از خودشان نشان می‌دهند، در این شرایط به همدیگر بی‌احترامی می‌کنند، همدیگر را مسخره می‌کنند، با طعنه صحبت می‌کنند و دائما در طول دعوا سعی می‌کنند که طرف مقابل را حقیر جلوه بدهند.

بخوانید

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی