مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

 تاثیر منفی در ازدواج

پرشین طب – دانستنی های قبل ازدواج | به گزارش پرشین طب؛ عواملی هستند که می توانند تاثیر منفی در ازدواجداشته باشند ، عواملی مانند سن ، عدم شناخت زوجین از هم ، عدم تناسب فرهنگی و اجتماعی در این نوشته ما قصد داریم در مورد این موارد مطالب خوب و مفیدی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. عواملی که باعث تاثیر منفی در ازدواج می شود. بهتر است قبل از ازدواج این مطلب را از دست ندهید ، چون راهنمایی های مفیدی را در پی دارد. در صورت تمایل با موضوغ عواملی که باعث تاثیر منفی در ازدواج می شود با پرشین طب همراه باشید.

به طور کلی می توان گفت در روان شناسی ازدواج، دو دسته مبحث کلی مورد توجه است: یک دسته مباحثی که به شرایط قبل از ازدواج و در واقع مرحله ی تصمیم گیری برای ازدواج مربوط می شود و دسته ی دیگر، مطالبی را شامل می شود که به مراحل حین ازدواج و بعد از آن مربوط هستند در ادامه پاسخ شما سعی می شود بر روی موضوعات دسته اول پرداخته شود:

تصمیم گیری برای ازدواج
در این مرحله، تلاش می شود سؤالاتی از این قبیل پاسخ داده شود که یک فرد، چگونه می تواند زوج مناسبی برای خود انتخاب کند؟ در انتخاب زوج، چه اولویت هایی را مد نظر قرار دهد؟ آیا شرایط مادی مهم تر است یا شرایط خانوادگی و فرهنگی؟ عوامل شخصیتی تا چه اندازه می تواند ازدواج موفقی را پیش بینی کند؟

بخوانید

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی