مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

زمان مناسب رابطه با زنان

پرشین طب – دانستنیهای جنسی | به گزارش پرشین طب؛ زمان مناسب رابطه با زنان چه موقع است؟ چه زمانی زنان از رابطه جنسی لذت بیشتری می برند؟ شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که می خواهید زمان مناسب رابطه با زنان را بدانید. در این نوشته سعی داریم به این موضوع بپردازیم ، شاید مسخره به نظر بیاید ولی زمان مناسب رابطه با زنان ، روز قبل از شروع عادت ماهانه شما است. در صورت تمایل پرشین طب را با موضوع آشنایی با زمان مناسب رابطه با زنان همراهی کنید.

 

۱. می خواهید شور و هیجان را به رابطه تان بازگردانید

ممکن است به نظرتان غیر منطقی بیاید اما علم ثابت کرده است که چنانچه می خواهید یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشید بهترین زمان برای انجام این کار روز قبل از شروع عادت ماهانه شما است. شاید در ابتدا مسخره به نظر بیاید اما حتی اگر تمایل زیادی به این کار ندارید و مثل بیشتر خانم های دیگر در این روز عصبی و بی حوصله هستید هم به شما پیشنهاد می شود داشتن رابطه جنسی در این زمان را امتحان کنید، مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

بخوانید

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی