مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

خواص پوست تخم مرغ

پرشین طب – تغذیه و بیماری ها | به گزارش پرشین طب؛ شاید خیلی از ما از خواص بی نظیر پوست تخم مرغ بی اطلاع باشیم و از آن خبر نداشته باشیم ، ولی ما می خواهیم در این نوشته از خواص پوست تخم مرغ برای شما عزیزان بگوییم. شاید بعد از خواندن این مطلب دیگر هرگز پوست تخم مرغ را دور نریزید. پوست تخم مرغ سرشار از کلسیم می باشد. کسانی که کمبود کلسیم دارند می توانند بر روی پوست تخم مرغ حساب باز کنند. روش مصرف پوست تخم مرغ در ادامه برای شما عزیزان گفته می شود. با پرشین طب همراه باشید.

بیشتر افراد به محض استفاده از محتوای تخم مرغ، پوست‌های آن را دور می‌اندازند در حالی که با این کار خود را از خواص آن ماده محروم می‌کنند. در واقع، پوست تخم مرغ سرشار از مواد معدنی مختلف همچون کلسیم است. جذب و هضم این منبع کلسیم برای بدن بسیار آسان‌تر از منابع دیگر است. تحقیقات نشان داده کلسیم موجود در پوست تخم مرغ شبیه به کلسیم موجود در استخوان‌ها و دندان‌ها است. این نوع کلسیم علاوه بر استحکام دندان و استخوان، کلسیم مورد نیاز بافت‌ها و عصب‌ها را تامین می‌کند. از طرف دیگر، پودر پوست تخم مرغ سبب کاهش فشار خون و کلسترول می‌شود.

بخوانید

  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی