مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

ورم چشم

پرشین طب – تغذیه و بیماری ها | به گزارش پرشین طب؛ آیا ورم چشم را می توانیم با روش های تغذیه ای درمان کنیم این عارضه چشمی را با چه رو شهایی می توانیم برطرف کنیم چه کارهایی از لحاظ غذایی لازم است در پیش بگیریم

یک متخصص چشم پزشکی گفت: از مصرف نمک اضافه در رژیم غذایی خود اجتناب کنید و سعی داشته باشید از چشمانتان در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت کنید و از استعمال دخانیات بپرهیزید، همچنین مواد حساسیت‌زا را از چشمانتان دور کنید.

دکتر شهناز صادقی، گفت: پوست بخش حساسی از بدن است که باید مورد توجه قرار گیرد تا هدف آسیب‌های گوناگون نشود.

وی افزود: یکی از مواردی که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیافتد ورم دور چشم است که معمولاً به آن می‌گویند “پف چشم” که باعث نگرانی خیلی‌ها از جمله خانم‌ها می‌شود.

صادقی، تصریح کرد: ورم دور چشم می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که از جمله آن عارضه ارثی، عفونت یا پیدایش یک زخم است.

این متخصص چشم پزشکی، قرمزی چشم، خارش، سوزش و حساس شدن چشم‌ها را از جمله نشانه‌های ورم دور چشم برشمرد و ادامه داد: ورم دور چشم می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد که می‌توان به کم شدن مایعات بدن، مصرف بیش از حد نمک در غذاها، فشار خون بالا و یا تغیرات هورمونی اشاره کرد.

بخوانید

  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی