مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

تنگ کردن واژن

پرشین طب – سلامت بانوان | به گزارش پرشین طب؛ بارها و بارها درباره فواید و تاثیر ورزش بر سلامتی جسم اشاره شده است اما توجه اصلی مردم در ورزش، رسیدن به تناسب اندام و تقویت و خوش‌فرم شدن ماهیچه‌های بزرگی مانند بازو و ساق پا جلب می‌شود و موضوع ظریفی که کمتر به آن توجه می‌شود، تقویت ماهیچه‌های کوچک و قدرتمندی در بدن خانم‌ها است. این ماهیچه‌‌های حساس در بخش تحتانی لگن قرار دارند و با شکلی شبیه عدد هشت انگلیسی، واژن و مقعد را احاطه و از اندام‌های لگنی مانند مثانه، راست روده، رحم و واژن محافظت می‌کنند. ماهیچه‌های پر رمز و راز کگل که با انجام تمرینات ورزشی مخصوص می‌توان با تقویت عضلات آن، اندام‌های جنسی را نیرومند کرد.

اگر می‌خواهید از فواید تمرینات ورزشی کگل بر تقویت عضلات واژن آگاه شوید، بهتر است توصیه‌های دکتر آزیتا صفارزاده‌کرمانی، متخصص زنان و زایمان و فوق‌تخصص نازایی و لاپاراسکوپی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران را بخوانید.

تنگ کردن واژن با تمرینات کگل

راه‌های مختلفی برای تقویت عضلات واژن وجود دارد. یکی از این راه‌ها، انجام منظم تمرینات کگل است. تقویت عضلات واژن از راه ورزش نتایج مثبتی را همراه دارد و نتایج نشان می‌دهند این تمرینات باعث بهبود سلامت عمومی شخص می‌شود و از سوی دیگر، کنترل شخص روی دفع ادرار و مدفوع افزایش پیدا می‌کند. افزایش تحریک‌پذیری اندام‌های جنسی، برانگیختگی و تحریک شخص در هنگام رابطه جنسی نیز از دیگر اثرات مثبت انجام تمرینات ورزشی کگل است که تاثیر مستقیمی روی لذت رابطه جنسی و بهبود روابط جنسی دارد و منجر به تقویت عضلات واژن نیز می‌شوند و ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی بهبود می‌یابد.

علاوه بر اینها، خانم‌هایی که از خشکی واژن رنج می‌برند بد نیست بدانند یکی دیگر از فواید این تمرینات، بیشتر شدن ترشحات واژن و روان شدن (لوبریکیشن) واژن در طول رابطه جنسی است و خشکی واژن از بین می‌رود و همچنین گردش خون در اندام‌های جنسی افزایش پیدا می‌کند.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی