مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

دختردار شدن

پرشین طب – بارداری و ازدواج | به گزارش پرشین طب؛ بارداری اوج هیجان یک مادر می باشد ، چرا که به زودی نوزادی که از جنس خودشان است پای به این دنیا می گذارد ، خیلی از افراد دوست دارند که خودشان بدانند که فرزندشان دختر است یا پسر ، راهکارهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که می توان تا حدود زیادی تشخیص داد که فرزندتان دختر است یا پسر. تا قبل از وجود سونوگرافی این راه ها بسیار موثر بوده است. به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

به مدل راه رفتن دقت کنید
راه رفتن در حالی که پای راست‌تان را جلو میگذارید به این معناست که شما پسر دارید و اگر پای چپ‌تان را اول جلو میگذارید یعنی دختر دارید. این نکته در برخی از کتب قدیمی و افسانه‌ای هم آورده شده است.

دختر باردارید یا پسر؟

تست نمک بگیرید
گفته میشود اگر زنی باردار باشد و بخواهد بداند که فرزندش دختر است یا پسر، بهتر است نمک را در حالی که او خواب است و خبر ندارد روی سرش بریزید. وقتی که بیدار شد توجه کنید که او نام چه کسی را برای اولین بار میگوید. اگر نام و نام خانوادگی یک مرد گفته شد فرزند پسر و اگر نام یک زن آورده شد، جنین دختر است.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی