مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

میگرن مقعدی

پرشین طب – سلامت جسمی | به گزارش پرشین طب؛ در این نوشته می خواهیم در مورد درد مقعد صحبت کنیم ، درد مقعد یا میگرن مقعدی که به دلیل نزدیک بودن با میگرن آن را میگرن مقعد می گویند ، دردی که همیشگی نیست و ممکن است هر از گاهی به سراغ ما بیاید ، بدون هیچ نشانه ای به سراغ انسان ها می آید. در این نوشته می خواهیم علت های درد در مقعد را بررسی کنیم ، در صورتی که به این موضوع علاقه مند هستید و به آن نیاز دارید ، به شما پیشنهاد می کنیم ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید.

علل درد مقعدی

در این مورد بیمار از درد غیر عضوی آزاردهنده در ۱۸۰ درجه در یک طر ف مقعد (یعنی مقارن صفحه سا عت ۱۲ تا ۱۸ ویا ۰۶ تا ۱۲ نیمه راست یا چپ مقعد) شکایت می کند . این درد در فواصل مختلفی بروز می کند و مجدداً بعد از چند ساعت یا چند روز بدون آنکه هیچگونه تغییرات یا ا ثری از آن باقی بماند آرام میشود. این دردهای حمله ای مقعد اکثراً در خانمها مشاهده می شود و مانند میگرن شکمی به هیچ درمان موضعی و یا سیستمیک جواب نمی‌دهد.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی