مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

کاستی های همسرتان

پرشین طب – روانشناسی همسران | به گزارش پرشین طب؛ باید بدانیم که انسان ها کامل نیستند و هر کدام دارای کاستی های و عیب هایی هستند که می توان آنها را نمایان کرد. یکی از مهارت هایی که باید در زندگی زناشویی یاد گرفت بحث برخورد با عیوب همسر می باشد ، این موضوع باعث می شود تا روابط شما شکل بهتری داشته باشد. در این نوشته قصد داریم تا آموزش های لازم برای برخورد با عیوب همسر را به شما بازگو کنیم ، در صورتی که علاقه دارید به این موضوع تا انتهای نوشته ما را یاری کنید.

ینه نمای خود باشم
خیلی مهم است که زمان مناسبی برای گفتگو انتخاب کنم، عدم توجه به این مسائل ممکن است گفتگوی مرا با همسرم به بن بست برساند. قبل از اینکه درباره عیوب همسرم با او گفتگو کنم ابتدا لازم است نگاهی به خودم بیندازم و ببینم آیا در این زمینه مشکلی ندارم. وقتی که به عیب های خودم توجه می کنم، باعث می شود تا برخورد منصفانه تری نسبت به او داشته باشم و کمکم می کند تا همیشه مشکلات را از او ندانم و برای ایجاد تعادل در رابطه تلاش بیشتری انجام دهم. این امر بسیار کمک کننده است و احساس امیدواری و اعتماد به نفسم بالاتر می رود و فشار روانی کمتری را حس می کنم و توانمندتر و بهتر با مسائل مختلف برخورد می کنم.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی