مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بیماری اگزما

پرشین طب – سلامت پوست ، مو و ناخن | به گزارش پرشین طب؛ بیش از ۳۰ میلیون آمریکایی مبتلا به بیماری پوستی اگزما هستند که با خارش و لکه های قرمز همراه است. در این مقاله سه تن از بیمارات تجربیات خود را در رابطه با ابتلا به این بیماری در اختیار ما قرار داده اند.

همانند واکنش پوستی نسبت به یک پیچک سمی است. البته واکنش به پیچک سمی بعد از چند روز اذیت و آزار از بین می رود و بهبود می یابد. تصور کنید که پوست شما به نوعی پیچک سمی حساسیت نشان دهد و این حساسیت از بین نرود و تا زمانی نامشخص باقی باشد ، ابتلا به اگزما دقیقا همینگونه است.

نخاروندن آن غیر ممکن است. اینکه به فرد مبتلا توصیه کنید که خاروند را متوقف کند یکی از بی اهمیت ترین کارهای مفید است. احساس خارش با یک احساس سوزن سوزن شروع می شود و کم کم زیاد می شود بگونه ای که قابل مقابله نیست. و زمانیکه شروع به خاروندن میکنید دیگر متوقف کردن آن کار دشواری بشمار می آید.

زمانیکه مبتلا به اگزمای شدید هستید مردم از شما می ترسند. مردم به شما زل می زنند و فکر می کنند که این بیماری مسری است در نتیجه از شما دوری می کنند. در واقع من که یکی از مبتلایان به این بیماری هستم در یک رابطه ۲۰ ساله هستم که در طرف مقابل هیچ یک از علائم اگزما مشاهده نشده است. پس این بیماری مسری نیست افراد مبتلا صرفا قدرت دافعه دارند و آن هم بخاطر ظاهری است که دارند.

زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. به این معنا که در انتخاب لباس و آب و هوایی که از منزل خارج می شوید باید دقت کنید و تقریبا مدت زمان طولانی را در میان محصولات مراقبتی و درمانی پوست می گذرانید. انتخاب لباس و پیرهن های آستین کوتاه با دشواری همراه است و حتی بسیاری از مبتلایان از رفتن به استخر اجتناب می کنند زیرا می ترسند بیماری شدت یابد و یا ظاهری زشت داشته باشند.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی