مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

تماشای فیلم های مستهجن

پرشین طب – روانشناسی همسران | به گزارش پرشین طب؛ تماشای فیلم های مستهجن یکی از مواردی است که ممکن است همسر شما به آن علاقه مند باشد ، در صورتی که همسر شما با این موضوع درگیر است ، چه باید کنید؟ گاهی اوقات متوجه می شوید که همسرتان در گوشی یا لپ تاپ خود فیلم های مستهجن نگاه می کند ، بهتر است در این موارد اول خونسردی خود را حفظ کنید و عجولانه برخورد نکنید ، ما به شما می گوییم که در این موراد چه باید انجام دهید ، پس بهتر است با ما همراه باشید.

دکتر علی شیخ‌الاسلامی پزشک عمومی و سکس‌تراپیست در این خصوص توضیحاتی دارد که اگر آنها را به کار بگیرید قطعا می‌­توانید این مشکل را حل کنید.

چرا نگاه می‌کنند؟

نگاه کردن به فیلم‌­های پورنو به بیشتر به حس کنجکاوی آقایان در زمینه­‌ی مسائل جنسی برمی­گردد. این نظر دکتر شیخ‌السلامی است. او توضیح می‌دهد:«از آنجا که در جامعه­‌ی ما در این حوزه، آموزش کافی وجود ندارد آقایان از سر کنجکاوی این فیلم­‌ها را می‌بینند و تصور می­‌کنند که با دیدن این فیلم­‌ها علم و اطلاعاتی که در این خصوص لازم دارند را به دست می‌­آورند، در حالی‌که تصور اشتباهی است. علاوه بر این، دیدن فیلم­‌ها می­‌تواند برایشان لذتی هم به همراه داشته باشد. به همین دلیل هم عده‌ای از سر لذت طلبی این فیلم‌­ها را مشاهده می‌کنند.»

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۲۴
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی