مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

مضرات فصل زمستان

پرشین طب – اخبار پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ برخی افراد فصل تابستان را دوست دارند برخی افراد فصل زمستان را ، فصل گرم و سرد هر کدام دارای مشکلاتی هستند که می تواند برای بدن مضر باشند. در مورد فصل تابستان و زمستان می تواند اثرات مثبت آن را هم ذکر کرد. از مشکلاتی که در فصل سرما به سراغ سلامتی انسان می آید می توان به افسردگی فصلی، بالا رفتن فشار خون، ورم ناشی از سرما و اختلالات بینایی اشاره کرد ، در صورتی که می خواهید با مضرات فصل سرما آشنا شوید با ما تا انتها همراه شوید.

افسردگی فصلی
اگر فردی دچار مشکلی در سلامتی باشد، امکان دارد که از بیرون ماندن طولانی مدت در هوای زیر صفر خودداری کند. در غیر این صورت، زمستان فصل مطلوب و زیبایی است. اثرات سرما روی سلامتی منفی و مضر نیست و برعکس حتی اثرات مثبتی نیز دارد. با این حال با کاهش نور در این فصل، امکان بروز کمبود ویتامین D و افسردگی فصلی بیشتر می شود. در نتیجه یکی از مشکلاتی که امکان بروز دارد افسردگی فصلی است. برای مقابله با این مشکل بهتر است از خانه نشینی در طول زمستان بپرهیزید. در روزهای آفتابی بیرون بروید و قدم بزنید.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۰۲
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی