مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

لیفت با نخ نامرئی

پرشین طب – سلامت پوست | به گزارش پرشین طب؛  جوانی دور از دسترس نیست ، با پیشرفت علم و انجام عمل های زیبایی دیگر نمی توان جوانی را دور از دسترس دانست. افرادی که پوست صورتشان چروک شده است می توانند با لیفت نخ نامرئی جوانی را به پوست خود بازگردانند. در این نوشته می خواهیم در مورد لیفت نخی صحبت کنیم. در ادامه به شما می گوییم که سن مناسب برای انجام لیف با نخ چه زمانی است و مدت زمان انجام آن را خواهیم گفت. در صورتی که مایل به شنیدن این موضوع هستید با ما تا انتها همراه باشید.

 ترد لیفت چیست؟

عضو انجمن لیزر پزشک ایران با تأکید بر اینکه در روش نخ‌های نامرئی از ایجاد اسکار جراحی، بیهوشی و اطاق عمل خبری نیست، افزود: نخ‌ها بعد از قرار گرفتن در داخل پوست باعث افزایش جریان خون سازی شده و در بدن ایجاد کلاژن سازی و لیفت می‌کند که این امر منجر به کاهش چین و چروک می‌شود. همواره با بالا رفتن سن، پوست آدمی دچار تغییراتی شده و چهره با چین و چروک همراه می شود. استفاده از روش مفید ترد لیفت یا لیفت با نخ نامرئی از این امر پیشگیری کرده و برای مدت طولانی فرد را خوش چهره، جوان و امیدوار نگه می‌دارد.

بخوانید

  • ۹۴/۱۲/۰۲
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی