مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

درمان بیماری های ویروسی

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ عسل یکی از بهترین هدایای طبعیت به بشر است که انسان از سالیان دور از آن استفاده می کند. مصریان باستان از آن به عنوان یک عامل ضد باکتری استفاده می کردند و به کمک آن زخم ها و بریدگی ها را درمان می نمودند. خواص ضد باکتریایی و آنتی اکسیدانی عسل در درمان بیماری هایی مانند سرفه و درد ناشی از سرفه موثر است و همچنین باعث می شود که نوزادان خواب بسیار راحتی را تجربه کنند.

چای سبز

چای سبز دارای کاتچین است که در مهار عفونت های ویروسی نقش موثری را ایفا می کند. ترکیبات موجود در این چای با چسبیدن به ویروس آنفولانزا مانع از بروز بیماری در بدن شخص می شوند.

برگ زیتون

برگ زیتون یک گیاه ضد ویروسی است، این برگ برای درمان آنفولانزا، سرما خوردگی و تب خال بسیار مفید است. برگ زیتون رو می توان به صورت تنتور، کپسول و یا چای میل کرد و می توان آن را با نعناع مخلوط نمود. البته این گیاه در دوران بارداری نباید میل شود.

ریحان مقدس

این گیاه برای هندو ها اهمیت مذهبی زیادی دارد و دارویی برای ازین بردن استرس و اضطراب در مکاتب هندی به شمار می رود. برگ ریحان خاصیت ضد باکتری، ضد قارچی و ضد التهابی دارد که برای درمان تب، آنفولانزا، آنفولانزای خوکی، برونشیت، مالاریا، سردرد و گلودرد مفید است.

سرکه

سرکه برای درمان آنفولانزا بسیار مفید است و خاصیت قلیایی دارد و سطح قلیایی بدن را متعادل می کند. وقتی که بدن قلیایی باشد ویروس ها نمی توانند در آن رشد کنند. بنابراین خوردن سرکه یک پیشنهاد مناسب برای درمان آنفولانزا است. می توان از سرکه ی سیب به سادگی استفاده کرد. مثلا سرکه سیب را با یک لیوان آب محلول نمود و آن را چند بار در روز استفاده کرد تا ویروس آنفولانزا به طور کامل از بدن خارج شود.

بخوانید

  • ۹۴/۱۱/۲۵
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی