مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

سحرخیز

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ یکی از سخت ترین کارهای این دوره زمونه بیدارن شدن اول صبح می باشد ، خیلی از افراد راه های مختلفی را امتحان کرده اند اما به نتیجه ی دلخواه نرسیده اند. در این جا می خواهیم روش های ساده برای سحـرخیز شدن را به شما بگوییم. بیدار شدن اول صبح دارای مزایایی برای بدن و روح انسان می باشد. انسان باسحرخیز بودن می تواند به سلامت کامل روح و جسم خود کمک کند ، در این نوشته به مهارت هایی می پردازیم که با رعایت آنها می توانید تا حدود زیادی سحرخیزی را به عنوان یک عادت خوب خود تبدیل کنید.

۱- محیط خوابتان را برای بیدار شدن مساعد کنید

جایی که در آن می خوابید و صبح قرار است در آن بیدار شوید خودش می تواند یک عامل برای سحر خیزی باشد هر چند این عامل در افراد مختلف متغیر است اما مثلا داشتن یک اتاق خواب منظم و مرتب و تمیز می تواند بسیار در سحرخیز بودن شما موثر باشد و نظم این اتاق سبب شود که شما احساس کنید سر زمانی که با خود قرار گذاشته اید باید از خواب بیدار شوید.

۲- به اندازه کافی بخوابید

این یکی از عوامل اصلی است که سبب می شود افراد با زود از خواب بیدار شدن مشکل داشته باشند، در اصل داشتن خواب کافی زود بیدار شدن از خواب را چندین بار آسان تر میکند. این بدان معنی است که بایستی کمی با خودتان برای رفتن به موقع به رختخواب جدال کنید و سعی کنید بر نگرانی از دست دادن ساعات انتهایی شب و بعضا نیمه شب پایان دهید و البته جای نگرانی هم نیست می توانید این ساعات را با سحر خیزی در فردا صبح به دست بیاورید.

بخوانید

  • ۹۴/۱۱/۲۵
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی