مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

برجسته کردن گونه ها

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ خانم ها به زیبایی اهمیت خاصی می دهند ، خیلی از خانم ها دوست دارند که گونه های برچسته ای داشته باشند تا جوان تر به نظر برسند. در اینجا ما می خواهیم به شما روش های طبیعی برای برجسته کردن گونه ها را بگوییم. روش های طبیعی همیشه بدون عوارض بوده و دردسر کمتری نسبت به جراحی های زیبایی دارد. برجستـه کردن گونه ها از طریق آرایش هم ممکن است اما در خیلی از موارد اثر گذار نخواهد بود. در صورتی که علاقه مند به این موضوع هستید بهتر است با ما همراه باشید.

۱٫ شیر
شیر نه تنها باعث بهبود سلامت کلی بدن می گردد، بلکه از پوست ما نیز مراقبت می کند. این نوشیدنی سالم و خوشمزه مخصوصا باعث مرطوب شدن پوست می شود، زیرا حاوی پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین هایی ست که علاوه بر اینکه باعث سلامتی شما می گردد، همچنین می تواند بطور دائمی باعث برجسته شدن گونه هایتان نیز شود.

شیر را می توانید به دو طریق زیر استفاده کنید:
روزانه ۲ لیوان شیر بنوشید. در ظرف مدت ۳ ماه تاثیر آن را بر گونه های خود متوجه خواهید شد.
مقداری شیر سرد را برداشته و به مدت ۱۵ دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید، بگذارید تا ۵ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب گرم بشویید.

۲٫ غذاهای با کربوهیدرات بالا
مصرف مواد غذایی حاوی کربوهیدرات بالا نظیر پاستا، برنج و نان می تواند علاوه بر تامین انرژی بدن باعث پر شدن صورت و گونه های شما نیز گردد. اگر بدن با کمبود کربوهیدرات مواجه شود، برای تامین انرژی خود شروع به سوزاندن چربیهای مناطق مختلف بدن نظیر چربی زیر پوست می کند، که این امر باعث لاغر و ضعیف شدن پوست و صورت می شود. بنابراین برای داشتن صورتی پر و سالم بهتر است این مواد غذایی را بیشتر مصرف کنید.

بخوانید

  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی