مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

پشه

پرشین طب – دانستنی های پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ علاوه بر بیماری زیکا که در این روزها خیلی باعث مرگ و میر شده است بیماری های مختلفی وجود دارند که از طریق پشه منتقل می شوند. در این نوشته ما می خواهیم با تصاویر این بیماری ها را به شما معرفی کنیم ، بیماری هایی که کشنده هستند و باعث می شوند زندگی یک فرد توسط نیش زدن پایان پذیرد. این بیماری ها شاید خطرناک تر از بیماری زیکا باشند. در صورتی که شما هم به این موضوع علاقه مند هستید بهتر است تا انتهای نوشته با ما همراه باشید.

بیماری‌هایی که از طریق پشه منتقل می‌شود به شدت نگران‌کننده هستند زیرا خطر نیش پشه در میان افرادی که در شرایط آب و هوایی و مناطق خاصی زندگی می‌کنند امری متداول است و ممکن است برخی بیماری‌هایی که از این طریق به افراد منتقل می‌شود غیر قابل درمان باشد. در اینجا به برخی از بیماری‌هایی اشاره می‌کنیم که از طریق پشه به انسان منتقل می‌شود و می‌تواند حتی خطرناک‌تر از ویروس زیکا باشد.

بخوانید

  • ۹۴/۱۱/۲۲
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی