مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

کم کردن بوی بد دهان

پرشین طب – سلامت دهان و دندان | به گزارش پرشین طب؛ بوی بد دهان بسیار آزار دهنده است. شاید مواد غذایی مانند سیر یا پیاز مصرف کرده باشید که این خود دلیلی بر بوی بد دهان است. گاهی اوقات هم بوی بد دهان در بعضی از افراد همیشگی است؛ که این هم می تواند علت های مختلفی داشته باشد، بیماری لثه یا کبد. اما مهم ای است که اکثرا می توان بوی بد دهان را بصورت طبیعی و خانگی ازبین برد. با ما همراه باشید با چند نمونه راه کار خانگی برای رفع بوی بد دهان:

شستشوی زبان:

مسواک میزنید درست! اما آیا زبان تان را هم شستشو میدهید؟ بهتر است این کار را انجام دهید. از یک زبان شو استفاده کنید. این کار باعث می شود هیچ لایه ای بر روی زبان تان شکل نگیرد.

نوشیدن چای سبز:

همانطور که شاید در جریان باشید آنتی اکسیدانی در چای سبز است که می تواند با بی بد دهان مبارزه کند. حتی این آنتی اکسیدان در مقابل “دندان خوردگی” هم مفید است. پس یکی از راه های رفع بوی بد دهان نوشیدن چای سبز است.

جویدن آدامس:

توجه داشته باشید که اگر دهان خشک باشد سبب بوی بد و آزار دهنده می شود. پس برای ترشح بزاق در دهان می توانید از آدامس کمک بگیرید. هر چند ساعت می توانید آدامس خود را تعویض کنید. آدامس نفس را تازه می کند

بخوانید

  • ۹۴/۱۱/۰۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی