مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بهبود سلامت

پرشین طب – ورزش و تناسب اندام | به گزارش پرشین طب؛ وقتی که شما تمرین یا ورزش می کنید، احساس بهتری خواهید داشت و همچنین از اجتماع چربی در شکمتان جلوگیری خواهید کرد. علاوه بر آن مانع از بروز بیماری های قلبی خواهید شد. شما با پیاده روی کردن چیزی در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ کالری می سوزانید همچنین با دوچرخه سواری کردن در هر ساعت ۴۰۰ الی ۵۰۰ کالری. جالب است بدانید که ماهیگیری نیز به عنوان یک ورزش بسیار سلامت به شما می رود و شما اگر به صورت حرفه ای ماهیگیری کنید در هر ساعت ۲۰۰ کالری خواهید سوزاند. اگر شما شغل دفتری دارید لزوم تمرین کردن برای شما دوچندان خواهد شد. پیاده روی در جنگل و شکار کردن می تواند باعث افزایش تحرک شما شود و هم کالری سوزی محسوب شده و هم تمرینات کاردیو.

پیاده روی و دوچرخه سواری جزو بهترین ورزش ها به شمار می آیند و شما با این دو ورزش می توانید به طرز معجزه آسایی کالری سوزی کنید.

هوای تازه

هوای تازه یکی از بهترین روش ها برای افزایش سلامت است، شما این هوا را در بین درختان می توانید احساس کنید. هوای تازه باعث ترشح سروتنین و دریافت اکسیژن می شود و می توان گفت نهایتا برای فشار خون و افزایش توان سیستم ایمنی شما مفید است. پس بهتر است که بیشتر در فضاهای باز باشید و زیاد در خانه نمانید تا از آلودگی های شهری در امان بمانید.

نور خورشید

همه چیز درمورد بیماری هایی مشابه سرطان پوست را فراموش کنید، اگر شما زیر نور خورشید باشید و اطراف شما را درختان احاطه کرده باشد ، مشکلی از بابت این بیماری ها برای شما پیش نمی آید. امروزه بسیاری از افراد ساعاتی را برای آفتاب گرفتن اختصاص می دهند. این کار باعث می شود که ویتامین دی جذب بدن شود همچنین در افزایش انرژی بدن ما نیز نقش دارد. چرا که نور خورشید ملاتونین و سروتنین بدن ما را تنظیم می کنید که همین دو ماده سبب افزایش احساس خوشحالی و انرژی در ما می شود. کمبود نور خورشید باعث می شود تا ما احساس ناراحتی داشته باشیم.

بخوانید

  • ۹۴/۱۰/۲۸
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی