مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰
پیشگیری از درد

پرشین طب – سلامت جسمی | به گزارش پرشین طب؛ اگه در بدن خود درد دارید و می دانید چه کنید ما دو نکته به شما خواهیم گفت تا با استفاده از آن بتوانید منشاء دردهای خود را پیدا کنید و آن ها را در طول مدت زمان کوتاه از بین ببرید. خب حالا با ما همراه باشید با این دو نکته مهم.

نکته شماره ۱

نقاط و منشاء درد را شناسایی کنید

آدرین میراندا، که یک درمانگر فیزیکی و مدیر آموزش پرورش اقامت بالینی کالج touro در شهر نیویورک هست میگوید، منطقه ای که زیر فشار و درد هست ممکن است به مناطق فراتر از منطقه در حال درد مربوط شود. به طور مثال، کفش های پاشنه بلند با پاشنه های سفت و محکم باسن را غیر انعطاف پذیر میکند که باعث درد در زانو میشود.

به دنبال برنامه ی whole-body stretching منع و منشاء از این قبیل درد ها پیدا شد به طور مثال منشاء سردردها میتواند از زانو باشد. برای بهبود آن میتوانید زانوهایتان را به عقب بکشید (خم کنید) شونه هایتان را نزدیک گوش هایتان کنید و سرتان را بالا پایین تکان دهید.

میراندا در همین راستا میگوید: در مواقع درد نقاط گرفته را پیدا کنید و آنرا بکشید (برای آن نقطه حرکات کشیش انجام دهید). بیشتر اوقات ما فراموش میکنیم حرکات کششی را به طور مداوم و آرام انجام دهیم که این مهم موجب افزایش گرفتگی و خمودگی در بعضی نقاط شده که منجر به بعضی درد ها میگردد.

بخوانید

  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی