مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

مرد متاهل

پرشین طب – زناشویی | به گزارش پرشین طب؛ در این نوشته قصد داریم کمی متفاوت به موضوع ازدواج نگاه کنیم. برخی دختران تمایل دارند به مردان متاهل عشق بورزند و سعی دارند آنها را دوست داشته باشند و حتی با آنان ازدواج کنند. دلیل این موضوع چیست و آیا دلایل منطقی پشت این رفتار وجود دارد. در این نوشته می خواهیم سوال یک دختر ۲۷ ساله را بررسی کنیم و در ادامه توضیحات مفیدی در این مورد بیان کنیم. با ما همراه باشید.

دختری ۲۷ ساله هستم. در حال حاضر خواستگاری دارم که ۴۷ ساله و دارای همسر است. دلیل ازدواج مجدد خواستگارم، علاقه به داشتن فرزند پسر است چون همه فرزندانش دختر هستند و پسری ندارد. همچنین شرایط خواستگارم از نظر مالی عالی است. طی این چند سال با این که تحصیلات کارشناسی دارم، خواستگار مناسبی نداشتم. برای من وضع مالی همسر آینده ام مهم است و در حال حاضرخودم شاغلم ولی سطح مالی و اقتصادی خواستگارانی که داشتم خیلی از خودم  پایین تر بوده است. ضمنا خودم هم خیلی دوست دارم تشکیل خانواده بدهم چون خیلی بچه  دوست دارم و از طرفی چون خودم به دلیل شغلم در یک شهر دیگر و دور از خانواده زندگی می کنم، تحمل تنهایی و مسئولیت زندگی برایم خیلی سخت شده است و تصمیم گرفتم با این مرد ۴۷ ساله ازدواج کنم.

مخاطب گرامی! وضعیتی را که در سوال تان مطرح کرده اید به طور خلاصه در ۳ بخش توضیح می دهم.

بخوانید

  • ۹۴/۰۹/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی