مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

آرامش اعصاب

پرشین طب – تغذیه و بیماری ها | به گزارش پرشین طب؛ امروز و در این پست برای شما ۶ خوراکی در نظر گرفته ایم که میتواند اعصاب شما را آرام کند. امتحان کنید حتما؛ ضرر نمی کنید!

بلوبری

می توانید از بلوبری ها در اسموتی استفاده کنید. یا این دانه ها را همراه با جو دوسر میل کنید. حتی می توانید بعد از ظهر در عصرانه اسنک خود مقدار اندکی از بلوبری هم استفاده کنید که تهیه کردن آن کار ساده ای است و حتی می توانید در محل کارتان نیز این خوراکی را آماده کنید.

بلوبری ها حاوی آمینو اسید و تیروزین هستند که هر کدام می توانند به ترشح دوپامین در مغز شما کمک کنند. دوپامین ماده ای است که حس لذت و خوشایندی شما را تقویت می کند.

شکلات تلخ

در اینجا دلیلی برای اینکه شکلات تلخ باعث احساس خوب در شما می شود داریم.

در کل چیزهای تلخ باعث می شوند تا مغز شما ماده ای به نام فنیل اتیل آمین ترشح کند. این ماده همان حسی را در شما تداعی می کند که در زمان عاشق شدن دارید. و نیازی نیست که شما مقدار زیادی از چیزهای تلخ استفاده کنید تا به این حس دست یابید. طی تحقیقات صورت گرفته ، کسانی که روزانه ۱٫۵ اونس از شکلات تلخ مصرف می کنند احساس آرامش بیشتری نسبت به کسانی که از خوردن چیزهای تلخ امتناع می کنند دارند. شما نیز می توانید فقط یک تکه کاکائو ۷۰٪ استفاده کنید تا این آرامش را تجربه نمایید.

بخوانید


  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی