مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

دکتر پر مشغله

پرشین طب – اخبار پزشکی | به گزارش پرشین طب؛ این داستان یک خانم یه اسم kayan baban است که در مشغله های زندگیش بدنش را سالم نگه داشته که از زبان خودش براتون بازگو میکنیم:

یک روز در چهار سال پیش در حالی که غرق در مشغله های اقامت از طریق چشم پزشکی بودم. من تصمیم گرفتم صبح خیلی زود به پیاده روی با سرعت بالا بروم. من مجبور بودم فعال باشم اما روزانه من ۱۵ ساعت کار میکردم و وقت زیادی برای تمرین نداشتم.

در طول پیاده روی در یک قدم اشتباه احساس درد مغز منو منفجر کرد. من علتشو نفهمیدم اما میدونستم که مشکل از کشکک زانوی من هستش و یکی از پاهای من دچار مشکل عصبی شده.

بعد از ۴ ماه کنار گذاشتن ورزش عضلات پای من به شدت ضعیف شده بود و مفاصل زانوم من رو ناپایدار کرده بود.

اما از اونجایی که من غرق کار شده بودم و هیچی جلودارم نبود مجبور بودم با عصا برم مطب و درد لعنتی هم نادیده بگیرم.

در نهایت به پزشک مراجعه کردم، قضیه بدتر از اون چیزی بود که فکرشو میکردم.

به یک چشم هم زدن من تبدیل به بینار تمام وقت شده بودم در حالی که نیاز به قرار ملاقات دارو روش های درمانی فیزیکی برای بازسازی عضلات و التیام عصب بود.

تقریباً دیگه پیاده روی برام طاقت فرسا بود برای اولین بار باید با عصا راه میرفتم یا یکی زیر بغل منو میگرفت.

صدمه ای که دیده بودم واقعا جدی بود.

اگر چه طول درمان من کوتاه بود اما به هر حال من مجبور به انتخاب بودم، بین یک شات مشروب، زندگی حرفه‌ای و سلامتی.

بخوانید

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی