مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بی اختیاری ادرار

پرشین طب – سلامت | به گزارش پرشین طب؛ طبیعی است که در طول روز به دلیل مصرف مواد غذایی نیاز به تخلیه ادرار احساس کنیم ، اما در برخی افراد تخلیه ادرار در طول روز و حتی زمان خوابیدن بیش از حد طولانی و مکرر می شود. در این نوشته سعی داریم در مورد بیش فعالی مثانه و همچنین موضوع بی اختیاری ادرار صحبت کنیم و مطالب مفیدی را برای شما عزیزان ارائه دهیم. در صورت تمایل می توانید متن را تا انتها مطالعه کنید.

بیش فعالی مثانه و مشکلات روزانه
میل شدید و ناگهانی به ادرار کردن که هشت بار یا بیشتر در طول روز و دو بار یا بیشتر در طول شب اتفاق می افتد و گاهی غیرقابل کنترل می شود، به بیش فعالی مثانه مرتبط است. نشت ادرار به دلایلی نظیر خنده، سرفه، ورزش، استرس و بیماری اتفاق می افتد و اغلب افراد درگیر با این مشکل در مکالمات و تعاملات خود با دیگران دچار مشکل هستند.

نیاز چندباره به تخلیه مثانه در تمام سنین طبیعی است
نیاز به تخلیه ی چندباره ادرار در طول روز در تمام سنین امری طبیعی است، اما عملا برخی افراد به دلیل نشتمتعدد ادرار که ناشی از بیش فعالی مثانه است، ناچار به استحمام زیاد در طول روز هستند. هیچ گاه از مراجعه به پزشک و صحبت درباره ی بیش فعالی مثانه خجالت نکشید. راه های درمان و کنترل زیادی برای رفع این موضوع وجود دارد نباید این مشکل را به افراد مسن و بازنشستگان محدود کرد، بلکه جوانان و کودکان نیز به بیش فعالی مثانه دچار می شوند.

بخوانید

 

  • ۹۴/۰۹/۲۸
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی