مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

روش هایی برای پخت زودتر غذا!

۱/ با حرارت شروع کنید. قبل از هر چیز، اجاق گاز را روشن کنید، سپس سرخ کن را آماده کرده، ظرف های مورد نظر را از قبل گرم کنید و بگذارید آب، جوش بیاید. چند دقیقه طول می کشد تا وسایل آشپزی، ظرف ها و آب گرم شوند. آب جوش همیشه نقطه آغاز است.

۲/ برای خرد کردن سبزیجات پخته یا سبزیجات ترد و خام در کاسه یا ماهی تابه، از قیچی آشپزخانه استفاده کنید.

۳/ همه مواد غذایی مورد نیازتان را در صافی گذاشته و زیر آب سرد بشویید. تا بقیه کارها آماده می شود، سبزیجاتی را هم که قرار است در ادامه از آنها استفاده کنید، بشویید. صیفی جاتی چون هویج و کلم را پس از پوست کندن و خلال کردن بشویید.

۴/ اگر قرار است در غذای تان، از سیر، زنجبیل یا فلفل خرد شده به صورت همزمان استفاده کنید، همه را با هم آماده کنید؛ یعنی سیر و زنجبیل را پوست بکنید، فلفل ها را پاک کنید و یک دسته کنید، سپس همه را با هم برش بزنید و ریز کنید.

۵/ تکه های بزرگ مواد غذایی در مقایسه با تکه های کوچک تر و خرد شده، برای پخت به زمان بیشتری نیاز دارند. من معمولا کتلت های مرغ را نصف می کنم تا سریع تر پخته شود. برای پختن سبزیجات هم همین کار را می کنم.

بخوانید

  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی