مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

 باید مجرد باشی تا بفهمی زوج های پیرامونت خوشبخت هستند یا نه؟ می گویید مگر می شود، بله می شود. چون زوج هایی که از زندگی و روابط زناشویی شان راضی اند مجردها را تشویق به ازدواج می کنند و راهکارهای به زعم خودشان بی برو برگرد و ناب ارائه می دهند. اما آنهایی که دل خوشی از همسر و زندگی شان ندارند از قیمت پوشک بچه «که با هر خرابکاری یک وجب بچه کلی خرج روی دستشان می گذارد» تا اجاره خانه را بهانه کرده و به مجردها اولتیماتوم می دهند که ازدواج خیری ندارد.

کاری به این نداریم که از زندگی خودتان راضی هستید یا نه ، کاری به این هم نداریم که موافق ازدواج هستید یا مخالف؛ بی زحمت به حریم خصوصی آدم ها احترام بگذارید. لطفا وقتی چشم تان به یک فرد مجرد افتاد فکر نکنید با یک موجود فضایی طرف هستید که باید زیر و بم زندگی اش را بیرون بکشید و سر از همه اموراتش دربیاورید. این اجازه را به خودتان ندهید که با پیشنهادهای شاهکارتان کلافه شان کنید. گاهی حرف ها، گوشه کنایه ها و سوالات بی مورد اطرافیان به اصطلاح خیرخواه بیشتر از تنهایی برای مجردها آزار دهنده است. بدانید مجردها در بیشتر مواقع جمله گستاخانه «به شما چه مربوط» را نجیبانه قورت می دهند و برای اینکه پاسخگوی سوالات ریز و درشت تان شوند حتی مجبور می شوند لب به دروغ باز کنند. می دانیم نیت تان خیر است اما «و لا تجسسوا» را آویزه گوش تان کنید و از کنجکاوی بی مورد در زندگی دیگران بپرهیزید.

بخوانید

  • ۹۴/۰۷/۰۸
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی