مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

چگونه از کودک علاقه‌مند به بازی های خشن محافظت کنیم؟

اگر بخواهید پسر کوچک تان را از بازی کردن این دسته از بازی های خشن رایانه ای منع کنید، شک نکنید که یک جنگ تمام عیار در منزل به راه انداخته اید. اما نگران نباشید! در عوض با استفاده از استراتژی های پیشنهاد شده توسط شریل اولسون، متخصص تحلیل روابط انسانی و کاترین استینر، روان شناس بالینی، می توانید به راحتی از ایجاد هر نوع تنشی جلوگیری کنید و از فرزندتان نیز در برابر تاثیرات منفی این بازی ها محافظت کنید.

هدف های جدیدی برایش برگزینید

شک نکنید که کم کردن شدید زمان بازی رایانه ای، فرزند شما را خشمگین و مایوس خواهد کرد زیرا در مدت زمان کوتاهی قادر نیست این عادت خود را ترک کند. پس به جای این کار، برایش روزهایی را تعیین کنید که با خیال راحت بتواند چند ساعتی را بازی کند. در این صورت او فرصت می کند تا با این شرایط خو بگیرد.

بگویید؛ «به حلقه ها تیراندازی کن نه مردم»

محققان عقیده دارند کودکان برای رهایی از استرس مدرسه به این بازی ها روی می آورند. اما این انتخاب انتخاب نادرستی است. بنابراین اولین ساعت برگشت از مدرسه را به یک ورزش اختصاص دهید؛ هر ورزشی ولی قطعا نه یک بازی رایانه ای خشن. اگر بازی های رایانه ای در اختیار کودکان نباشند آنها یاد می گیرند تا با استرس خود به روش دیگری مقابله کنند.

ادامه مطلب ====> Click

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی