مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

بچه ها دوست دارند از هفت ماهگی صحبت کنند

با فرزندتان حرف بزنید

آخرین پژوهش ها نشان داده اند برخلاف اینکه بیشتر بچه ها از یک سالگی شروع به حرف زدن می کنند اما از هفت ماهگی به بعد قابلیت های زبانی شان در حال شکل گیری است. محققان دانشگاه واشنگتن روی 57کودک 7، 11 و 12 ماهه تحقیقی انجام داده اند و برایشان جمله هایی به انگلیسی و اسپانیولی پخش کردند. نتیجه این پژوهش ها نشان داده بچه های هفت ماهه نسبت به هر دو زبان واکنش نشان می دهند اما بچه های 11 ماهه بیشتر به جمله های انگلیسی که باریشان آشنا تر بود واکنش نشان می دهند.

با توجه به این تحقیقات دانشمندان متوجه شدند بچه ها برای صحبت کردن با بزرگترها بی قرارند و دوست دارند جواب حرفه های بزرگترها را بدهند. محققان توصیه می کنند به جای اینکه بچه ها را جلوی تلویزیون بگذارید و فکر کنید که این کار به یادگیری زبان کمک می کند خودتان با آن صحبت کنید. پس بهتر است با نوزاد خود صحبت کنید ؛ چون او با دقت به حرف های شما گوش می دهد و می خواهد با شما صحبت کند اما نمی تواند ؛ وی سعی خود را بر این می گذارد که با بزرگتر خود صحبت کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی