مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

خوردنی هایی که شما را شاداب می کند

انسان برای سلامتی بدن خود و همچنین شادابی در طول روز نیازمند مواد غذایی سرشار از ویتامین و پروتئین است ؛ برای اینکه روزانه احساس شادی و شادابی کنیم باید از مواد غذایی مقوی استفاده کنیم. مواد غذایی مقوی می تواند شیر و انواع لبنیات باشد یا ماهی و همچنین سبزیجات ؛ در زیر خوردنی هایی را به شما معرفی می کنیم که باعث شادابی شما می شود.


shir

شیر کم چرب

کمبود اسید فولیک و ویتامین B در بدن سبب افسردگی می شود. مصرف شیر کم چرب و ماست و پنیر و تخم مرغ بر روحیه تاثیر مثبتی می گذارد. ویتامین B و فولات در این نوع مواد غذایی علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن سبب نشاط می شود.

tot

انواع توت

تمشک، توت و توت فرنگی دارای ماده ای هستند که مانع از رسوب چربی در رگ های خونی می شوند. این نوع میوه عملکرد مغز را بهبود می بخشد. مواد موجود در این میوه ها با ترکیب با ویتامین C مانع شکستن آن می شود و رادیکال های آزاد را از بین می برد. این نوع میوه بدن را در برابر انواع سرطان ... از دست دادن سلول های مغزی و ... نیز محافظت می کند.

soia

سویا و سبزیجات و لوبیا

این نوع مواد غذایی با بیماری های متفاوتی مبارزه می کند. لوبیا پر از نوعی ویتامین B است که در رشد سلول های سالم مغز و بهبود عملکرد آن موثر است.

sardin

ماهی ساردین

این غذا نه تنها برای تقویت روحیه مفید است؛ بلکه تاثیر مثبتی بر روی عملکرد ذهن دارد. این ماهی پر از ویتامین D و امگا 3 است. چربی در محصولات لبنی ، گوشت و روغن برای تقویت حافظه لازم است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی