مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

دلیل سفیدی زبان!

دلیل سفیدی زبان!

گاهی برای چند روز رنگ زبان سفید است. می دانید دلیل آن چیست؟

1/ زبان هم باردار می شود!

زبان باردار اصطلاحی است که آن را بسیار شنیده ایم اما ماهیت این ضایعه شاید برای همگان روشن نباشد. این مشکل در واقع همان زبان باردار است اما در این مورد آن قدر باکتری ها زیاد شده اند که فاصله بین پرزهای زبان پر و در نتیجه یک لایه ضخیم روی تمام سطح زبان ایجاد شده است. افرادی که دچار این مشکل هستند همواره از بوی بسیار بد دهان شکایت دارند؛ هر چند مشکل آنان نیز مانند مبتلایان به زبان مودار بهداشت دهان و مسواک زدن برطرف می شود.

2/ نقشه جغرافی روی زبان

گاهی همراه با زبان شیار دار مشکل دیگری برای افراد پیش می آید که به آن زبان جغرافیایی گفته می شود. این مشکل هم مانند زبان شیار دار بسیار شایع است و افراد بسیاری را درگیر خود می کند. در مشکل زبان جغرافیایی معمولا لکه های قرمز رنگی روی کناره و نوک زبان دیده می شود. دلیل وجود این لکه ها آن است که نه تنها در آن نواحی کراتین وجود ندارد بلکه خود پرزهای زبان نیز از بین رفته اند. بیماران مبتلا به این مشکل گاه در زبان خود احساس سوزش می کنند و بهتر است برای کمتر شدن این سوزش از مصرف غذاهای داغ و تند خودداری کنند. البته این مساله به درمان خاصی نیاز ندارد مگر در مواردی که سوزش بسیار زیاد می شود که در آن صورت برای بیمار ژل بتامتازون تجویز می شود.

======================================================

خرید اینترنتی پشتی طبی باراد

بهترین هدیه روز پدر  😀 

پشتی باراد

کسانی که زیاد با کامپیوتر سرو کار دارند و همچنین در هنگام رانندگی فشار زیادی را در کمر احساس می کنند به آنها پیشنهاد می دهیم با هزینه ای اندک حافظ سلامتی جسمی خود باشند . محافظت کامل از ستون فقرات با پشتی طبی باراد باعث شده است تا آمار خرید بیشماری را برای خود ثبت کند ، شما می توانید این پشتی طبی را با اطمیمان خریداری کنید و از نتیجه ی آن قطعا راضی خواهید بود.

ویژگی های کلیدی:

 از بروز بیماری هایی ازجمله آرتروز، دیسک کمر، درد عصب سیاتیک ، فتق دیسک و … جلوگیری می کند

 جلوگیری از کمردردهای ناشی از نشستن های طولانی مدت

 بهبود فرایند تنفس واکسیژن رسانی به مغز

 پرکردن گودی کمر و حمایت از ستون فقرات کمری

 جلوگیری از گردن درد و سردرد

قیمت محصول: ۶۷,۰۰۰ تومان

منبع: پرشین طب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی