مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

آیا دوست دارید یک قلب سالم داشته باشید؟

چه ابزاری در این راه به ما کمک می کنند؟

استفاده کمتر از روغن هنگام آشپز، یکی از راه های کنترل میزان کلسترول خون است. کلسترول یک ماده نرم و مومی شکلی است که یک نوع چربی به شمار می رود و در خون و همه بافت های بدن شما وجود دارد. کلسترول در ساختمان غشای سلول ها، برخی هورمون ها و ... شرکت دارد وجود آن برای سلامت بدن ضروری است. اما غلضت بالای کلسترول در خون، باعث افزایش رسوب کلسترول در دیواره ی رگهای خونی و تصلب شرایین ( مستعد شدن برای بیماری های قلبی - عروقی ) همراه است و باید سعی شود که میزان آن در خون کاهش یابد.

یکی از ابزارهای کنترل میزان کلسترول خون، استفاده از ظروف نچسب است. این ظروف به دلیل نیاز بسیار کم به روغن هنگام آشپزی می توانند یکی از راه های مطمئن برای کنترل کلسترول خون باشند. راه دیگر بخار پز کردن مواد غذایی می باشد. این کار باعث حفظ خواص و طعم مواد غذایی شده و یکی از سالم ترین روش های پخت و پز است.

حال سوال اینجاست که آیا ظروفی در بازار وجود دارد که هم نچسب باشد و هم قابلیت بخارپز کردن داشته باشد. جواب آن ظروف نچسب سنسی مدل ورسا است که دارای ویژگی های فوق و طول عمر بسیار بالا است.

منبع: persianteb.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی