مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

روغن زیتون بخور ؛ دود نخور!

محققان می گویند برای سالم ماندن در میان آلودگی ها می توانید سراغ بعضی گیاهان دارویی بروید. زیتون یکی از آنهاست که اجازه نمی دهد آلودگی هوا شما را از پا در بیاورد. به نوشته هلث ، محققان دانشگاه هاروارد ثابت کرده اند که روغن زیتون به شکل فوق العاده ای اثر آلودگی هوا در بدن را کاهش می دهد. از نظر این پژوهشگران تنها مصرف چند قاشق از روغن زیتون در روز می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، سکته مغزی و حتی زوال عقل را هم به شکل قابل توجهی کمتر کند.

برگ زیتون بزن

اگر در حال حاضر کمی اضافه وزن دارید ولی تا اطلاع ثانوی نه تمایلی به گرفتن رژیم غذایی دارید و نه غذایتان را کم می کنید و نه برنامه ورزشی خاصی را دنبال می کنید ، یک پیشنهاد ویژه برایتان داریم ؛ می توانید هر روز یک فنجان قهوه را همراه با عصارهبرگ زیتون دم کرده ؛ میل کنید. محققان می گویند برگ زیتون اثر ضد چاقی قوه ای دارد و به دلیل خواص ضد التهابی اش ، به پایین آمدن وزنتان کمک می کند. البته خیلی هم خوشحال نشوید و فعلا برای خرید لباس های چند سایز کوچک تر برنامه ریزی نکنید چون بدون شک برگ زیتون نمی تواند ۵۰ کیلوگرم اضافه وزنتان را به همین راحتی و یک چشم به هم زدن از بین ببرد. با این حال برگ زیتون داروی طبیعی مفیدی برای کسانی است که دچار اندکی اضافه وزن هستند و حوصله لاغر شدن با روش های معمول رو هم ندارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی