مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

رابطه جنسی در زمان گرسنگی

پرشین طب – دانستنیهای جنسی | به گزارش پرشین طب؛ رابطه زناشویی خوب باعث می شود تا رشد روحی و بالندگی داشته باشید ، رابطه جنسی مناسب می تواند در بهبود رابطه زناشویی موثر باشد. یکی از ثبات زندگی در زوج های جوان رابطه جنسی مناسب می باشد. در این نوشته می خواهیم در مورد رابطه جنسی صحبت کنیم و رابطه جنسی در زمان گرسنگی بررسی کنیم. در صورتی که تمایل دارید در مورد این موضوع بدانید بهتر است تا انتهای نوشته ما را همراهی کنید.

بی‌میلی میانسالی با کدام جوشانده درمان می‌شود؟

یکی از داروهای گیاهی کم‌‌نظیر که در شیوه‌های درمانی طب مکمل و سنتی چین و هند برای درمان و پیشگیری از بی‌میلی جنسی و سردمزاجی در زوج‌های  میانسال مورد استفاده دارد گیاه ویتاگنوس یا همان پنج‌انگشت است که مصرف عصاره و قطره آن تاثیر زیادی در بهبود بی‌میلی و سردمزاجی در مردان و زنان دارد. این دارو که امروزه  به صورت قطره، عصاره و قرص گیاهی تهیه می‌شود علاوه بر درمان سردمزاجی به درمان و رفع اختلالات قاعدگی، اختلالات یائسکی و درمان برخی از کیست‌های رحم و تخمدان کمک می‌کند. برخی از درمانگران طب سنتی هند بر این باورند که این گیاه با تنظیم هورمون‌های زنانه می‌تواند به رفع آکنه و جوش صورت کمک کند. بسیاری از مردم در سراسرجهان با دسترسی به گیاهان دارویی و تهیه گیاه پنج‌انگشت جوشانده و دمنوشی تهیه کرده  و از آن میل می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید از این گیاه دارویی برای پیشگیری و درمان این اختلال جنسی بهره ببرید با متخصص طب سنتی مشورت کنید.

بخوانید

  • ۹۵/۰۱/۲۹
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی