مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

فواید باورنکردنی آب نارگیل

پرشین طب – تغذیه و بیماری ها | به گزارش پرشین طب؛ منیزیم و ویتامین سی و همچنین پتاسیم در این نوشیدنی وجود دارد و نوشیدن آن به صورت روزانه باعث کاهش فشار خون شما می شود. بهتر است که روزی ۲ لیوان از این نوشیدنی استفاده نمایید و استفاده به این میزان می تواند نتایج دلخواه شما را فراهم کند و فشار خون شما را تنظیم نگاه دارد.

آب نارگیل راهی سریع برای بازگرداندن آب بدن

آب نارگیل حاوی دسته ای از الکترولیت هایی است که باعث حفظ آب در بدن شما می شود و مانع از کمبود آب خواهد شد. همچنین دارای کربوهیدرات های کاملی است به همین خاطر می تواند جایگزین مناسبی برای نوشیندنی های ورزشی باشد.

حتی از این نوشیدنی می توان به جای پلاسمای خون برای بازگردادن آب از دست رفته بدن در مناطق دورافتاده و مواقع ضروری استفاده کرد.

این نوشیدنی به کسی که الکل مصرف کرده است کمک می کند

خوردن آب نارگیل می تواند آثار مصرف الکل را تا حد زیادی کاهش دهد. همچنین برای کسی که می خواهد از الکل اجتناب کند نیز خوب است.

مشکلات بعد از مصرف الکل که سندروم شب گذشته نام دارد. بیشتر به خاطر کم آبی بدن به دلیل مصرف الکل است. این نوشیدنی می تواند به سرعت آب بدن شما را برگرداند. البته نباید انتظار معجزه از آن داشته باشید چرا که آثار مخرب الکل روی بدن شما به وجود آمده است اما آب نارگیل کمک می کند تا زودتر این آثار از بین برود.

این نوشیدنی می تواند سردرد را درمان کند

سردرد دلایل بسیار زیادی دارد که یکی از آنها می تواند کم آبی بدن باشد، شما می دانید که آب نارگیل می تواند این مشکل را جبران کند. از طرفی اگر سردرد به خاطر حملات میگرن باشد. آب نارگیل باز هم مفید است. زیرا این نوشیدنی حاوی منیزیم بوده و مصرف مداوم آن می تواند سردرد شما را تا حد زیادی کنترل کند.

بخوانید

  • ۹۴/۱۰/۲۵
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی