مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

زندگی بالا و پایین زیادی دارد و مدام باید در تب و تاب بود تا ریتم زندگی از مسیر معمول خود خارج نشود و به اصطلاح آب در دلمان تکان نخورد. ولی با وجود این، گاهی سخت می گذرد و گاهی آسان و بی دغدغه، آنچنان که گذر عمر را هم متوجه نمی شویم. اما چقدر بد است که بعضی از درس ها را دیر یاد می گیریم و باید حسرت روزهای گذشته را بخوریم. کاش این درس ها کتاب می شد؛ کتاب زندگی.

۱/ قوانین متعددی برای یک پدر و مادر خوب بودن وجود دارد: باید صدایتان را از یک حدی بالاتر نبرید؛ از حرکت های ناگهانی بپرهیزید؛ تمام افکار مخرب را در ذخن خود نگه دارید و بروز ندهید؛ راهی را بیابید که از طریق آن در کنار فرزندان تان از زندگی لذت ببرید حتی اگر این کار ریسک پذیر باشد.

۲/ مراقب دوستان تان باشید زیرا زمانی فرا می رسد که بودن در کنار آنها دیگر برایتان سرگرمی محسوب نمی شود و دلیلی برای دوست داشتن پیدا نمی کنید جز این که دل به عادات روزمره و طولانی مدت ببندید.

۳/ ظرف بزرگی را کنار در ورودی قرار دهید و زمانی که از بیرون وارد منزل می شوید کلیدهای خودرو، کیف پول جیبی و عینک را داخل آن قرار داده و موبایل خود را نیز در آنجا بگذارید تا شارژ شود. صبح که قصد دارید از منزل خارج شوید نه تنها وقت اضافه ای برای پیدا کردن این وسایل صرف نمی کنید بلکه همه آنها در کنار هم و یکجا قرار دارند و به راحتی می توانید آنها را برداشته و از منزل خارج شوید بدون اینکه حتی یکی از آنها را جا بگذارید.

بخوانید

  • ۹۴/۰۷/۱۱
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی