مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

مرجع تخصصی پزشکی و سلامت

به ارائه خدمات پزشکی روز خواهیم پرداخت.

  • ۰
  • ۰

کنترل خشم در محل کار


پرشین طب – مشاوره خانواده | به گزارش پرشین طب؛ می خواهیم در این نوشته در مورد راهکارهای کنترل خشم در محل کار صحبت کنیم ، موضوعی که می تواند مهم باشد ، بسیاری از مسائل محل کار ممکن است ما را خشمگین کند ، در صورت تمایل پیشنهاد می کنیم تا انتهای نوشته با موضوع راهکارهای کنترل خشم در محل کار همراه سایت باشید.

راهکارهای کنترل خشم در محل کار

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده است که روزهایی در محل کار به هر دلیلی بدقلق شده اید، بداخلاقی یا با همکاران خود بگو مگو کرده اید، با ارباب رجوع یا مشتری برخوردی نامناسب داشته یا جر و بحث کرده اید، خشم و نارضایتی خود را با صراحت بروز داده اید و در نهایت این که نتوانسته اید احساسات خود را کنترل کنید. مشکلات و مسائل بسیاری در محل کار وجود دارد که می تواند ما را خشمگین کند یا احساسات منفی برای مان به همراه داشته باشد. تجارب کاری هر فرد شاغلی احتمالا موید این نکته است که بروز دادن احساسات منفی به خصوص عصبانیت در محل کار، همیشه باعث بهبود شرایط موجود نمی شود. در ادامه به راهکارهایی برای کنترل احساسات منفی در محیط کار اشاره می کنیم.

بخوانید

  • ۹۶/۰۴/۱۷
  • هادی ساور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی